poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Moje MUST HAVES na wakacje ☀️


Choć już koniec wakacji postanowiłam będąc jeszcze na Florydzie zrobić mini posta o moich MUST HAVES na plażę i basen. 

BEACH CRUISERS- wet bikini bag
Noszę ją zawsze na basen i na plaże by nie tylko schować tam bikini, lecz mój telefon i inne ważne oraz potrzebne mi rzeczy.


MAGAZYN/ KSIĄŻKA
Lubię czytać, najcześciej magazyny (ELLE, Teen Vogue, Harper's Bazaar) lecz książki również, ale tylko wtedy kiedy mnie zaciekawi albo poprostu muszę, nigdy z nudów. 


SŁUCHAWKI
Bardzo lubię słuchać muzyki z telefonu, dzięki niej mogę się odprężyć i nie myśleć o otaczającym mnie świecie. 


KREM Z FILTREM
Nie jestem zwolenniczką "palenia się" na słońcu. Lubię jednak opalać się, ale bezpiecznie więc zawsze gdy wychodzę na słońce smaruję się kremem. Najczęściej 15-tką! 

EOS 
Nie lubię mieć suchych ust, dlatego zawsze biorę ze sobą pomadkę EOS. Pomaga mi ona dobrze nawilżać moje usta. 

To na tyle jeśli chodzi o moje MUST HAVES na wakacje. Mam nadzieję, że post się podobał i życzę udanych wakacji. ❤️




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz