piątek, 24 stycznia 2014

Starbucks - around the world



Starbucks - to kultowy coffee shop, gdzie kawę kupują bohaterki moich ulubionych filmów i seriali.
Podążając ich śladem odwiedzam Starbucks'a w każdym miejscu na świecie gdzie uda mi się być. 
Kawa tam jakoś lepiej smakuje niż w innych kawiarniach i chociaż urządzane są w podobny sposób to jednak różnią się między sobą.

Jakość zdjęć może nie jest najlepsza, ale jest na nich Starbucks i jestem ja:)

PS. Moja kuzynka (Weronika*) jest Starbucks'a wielką fanką jak i Nowego Jorku.

* Pozdrawiam Cię, Werka :)



Starbucks w Wiedniu:






Starbucks w Warszawie w Galerii Mokotów:







Starbucks w San Francisco:




Starbucks w Warszawie z siostrą Ewą:




Starbucks w Barcelonie:









Starbucks w Warszawie obok Pałacu Kultury:






Starbucks w Nowym Jorku:




Starbucks w Los Angeles:



Starbucks na filmach:









2 komentarze:

  1. Moje ulubione filmy:)
    Może kiedyś wystąpisz w filmie:)
    ..... śmiało mogę stwierdzić, że masz zadatki na znaną i popularną blogerkę:)

    OdpowiedzUsuń