czwartek, 30 stycznia 2014

Blog roku 2013




Kochani!
Mój blog bierze udział w konkursie Blog Roku 2013.
Zachęcam wszystkich do głosowania na mój blog Klara's Places.
Będę wdzięczna za każdy oddany głos.
GŁOSUJCIE NA MNIE!

Głosowanie zaczyna się 30.01 od godziny 15:00 i trwa do 6 lutego do godziny 12:00.

Głosujcie wysyłając SMS o treści F00798 
pod nr 7122

Koszt SMS 1,23 zł brutto.

Z jednego numeru telefonu można oddać tylko jeden głos.


Dochód z SMS-ów zostanie przekazany Hospicjum dla Dzieci Osieroconych. 





3 komentarze:

  1. powodzenia w konkursie! ;*;*
    obserwujemy?
    ______________
    Zapraszam do udziału w konkursie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeglądnęłam twojego bloga i bardzo dużo podróżujesz, ja też się staram, ale niestety w Meksyku i USA nigdy nie byłam , ale wierzę żę kiedyś mi się uda! powodzenia w konkursie ! Bardzo mi się podoba twój blog masz mój głos !

    OdpowiedzUsuń