środa, 5 lutego 2014

Houston, Houston - I have problem


Podobnie jak załoga na pokładzie Apollo 13 w 1970 roku podczas lotu w drodze do Księżyca i ja mam dziś problem. 
Już jutro o 12.00 kończy się głosowanie, a mój blog spadł do drugiej dziesiątki :-(

Zachęcam wszystkich do głosowania! Dzięki swoim głosom dacie radość nie tylko mnie, ale i dzieciom z Hospicjum dla Dzieci Osieroconych. 

Wyślijcie proszę SMS o treści F00798 pod numer 7122!

Wracając do Houston...
Podczas naszej podróży do USA, udało nam się odwiedzić Centrum Lotów Kosmicznych NASA w Houston w Teksasie. 
Zobaczyłam centrum kontroli misji, miejsca gdzie przeprowadzane są treningi astronautów, ogromne rakiety, pamiątki kolejnych misji Apollo 1-17 (bez 2 i 3).
Wielkość pojazdów kosmicznych, wielkość terenu po którym przemieszczaliśmy się specjalnymi busami zrobiło na mnie ogromne wrażenie. 

Śmieszne było to, że obok "kosmicznych" urządzeń za płotem spokojnie pasły się teksańskie woły. 






















1 komentarz: