czwartek, 3 marca 2016

*Kylie Lip Kit*

hej wszystkim,
dziś przychodzę do was z ostatnim hitem, czyli Kylie Lip Kit.













Pewnie wiele z was słyszało o ostatniej linii kosmetyków od Kylie Jenner. Osobiście nie mam nic do Kylie, lecz jakoś nie kupiłabym błyszczyku za 29$ sygnowanego jej imieniem, pomimo że kolory oraz sam fakt, że są matowe naprawdę zachęcają. Nie jestem również, zwolenniczką tak drogich kosmetyków, których odpowiedniki można kupić za dużo mniejsze pieniądze.
Mało kto miał szansę na zakup nowych kosmetyków od Kylie, ponieważ pierwsze trzy rodzaje rozeszły się w 30 sekund, a kolejne trzy w minutę. Gdybym miała szansę kupienia choć jednego zestawu, to myślę, że albo bym sprzedała za większą cenę, albo po prostu bym nie kupowała, ponieważ żal byłoby mi wydać 29$ na błyszczyk, który mogę mieć za 6$ i uzyskać taki sam efekt.
Jako ciekawostkę przedstawiam wam zdjęcie ukazujące cenę za jaką, pewna osoba chciał sprzedać kupiony zestaw od jednej z sióstr Jenner:


Przypominam, że za 10,600, ktoś chciał sprzedać JEDEN kosmetyk.

Mam dla was coś jeszcze. Jeśli komuś z was podobają się błyszczyki Kylie Lip Kit, to mam dla was odpowiedniki, za duuuużo niższą cenę, które nadają ten samo efekt. Są to błyszczyki z firmy ColourPop


                     







Dzięki bardzo. Do usłyszenia w następnym poście. <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz